Heaven, I’m in heaven
And my heart beats so that I can hardly speak
And I seem to find the happiness I seek
When were out together dancing cheek to cheek

Heaven, I’m in heaven
And the cares that hung around me through the week
Seem to vanish like a gambler’s lucky streak
When were out together dancing cheek to cheek

Oh I love to climb a mountain
And reach the highest peak
But it doesn’t thrill me half as much
As dancing cheek to cheek

Oh I love to go out fishing
In a river or a creek
But I don’t enjoy it half as much
As dancing cheek to cheek

Come on and dance with me
I want my arms about you
The charms about you
Will carry me through…

(Right up) To heaven, I’m in heaven
And my heart beats so that I can hardly speak
And I seem to find the happiness I seek
When were out together dancing, out together dancing 
Out together dancing cheek to cheek


Cheek to cheek és un famós estàndard de jazz d’Irving Berlin que es feu famosa en ser cantada per Fred Astaire al film Top Hat el 1935.

Té tres parts: A A B B C (que està en mode menor).

El quartet Joan Chamorro la fa en F, Sinatra la fa en Bb i Armtrong i Fitzgerald la fan en Ab i en F respectivament. 

Melodia

Acompanyament harmònic

Partitura senzilla del baix en C CHEEK_TO_CHEEK_orig i aquí un tablatura també en C.

En aquesta pista de base (backing track) la pulsació és de 85 bpm. Aquesta velocitat et pot resultar útil per a practicar els canvis d’acords amb la guitarra però pot ser massa lenta per a la flauta. Recorda que pots modificar la velocitat del youtube.

Els acords d’aquest tutorial són:

Estrofa (es repeteix dues vegades)

CM7   C#dim7   Dm7   G7  (x2)

CM7   Dm7   Ebdim7   Em7

Bbdim7         A7   D7

G7   Dm7   Em7   F7

Bb7        A7

Dm7             G7

Em7   A7   Dm7   G7   (1a volta)

CM7                                  (2a volta)

Tornada (es repeteix dues vegades)

Dm7   G7   CM7   A7   (x3)

Dm7   G7   CM7

Pont

Cm7

Ebm7          Ab7

Ddim7        G7   G#dim7

Am7            Dm7   G7

Els acords disminuïts són simplement acords de pas sense cap més funció. Sempre es poden posar a distància d’un semitò inferior o superior de l’acord on resolen. Si ens hi fixam hi trobarem el mateix triton que els dominants secundaris que hi tocaria haver.

Exemple: C#07= C# – E – G – Bb

A7 seria el dominant secundari de Dm7. Si hi afegim la tensió 9b queda: A – C# – E – G – Bb

Acompanyament rítmic

Patró rítmic de swing (basic swing beat i swing drum pattern):

grooveessentials18
swing44

Social

Contacte

C/ Andreu Pol “niuer” batle, s/n., Binissalem, Mallorca.
+34 971886612